Design en lifestyle

Vanaf moment één moet alles op jouw nieuwe werkplek operationeel zijn. Zowel qua stijl als efficiëntie mag er dus absoluut niets aan het geluk van je werknemers en jezelf ontbreken!

Kortom, je moet niet alleen maar de indruk wekken dat jij al je zaakjes wel voor elkaar hebt; dat moet gewoon zo zijn. Punt! Zodra je klanten over de vloer krijgt, dienen die zich thuis en serieus genomen voelen. En je werknemers zouden aan alles moeten merken dat ze deel uitmaken van een geoliede machine. Maar ook dat er naar hen geluisterd wordt! Negeer hen dan ook niet zodra ze bij je aankloppen zodra er iets schort aan de manier waarop ze hun werk kunnen doen.

Kortweg kunnen we de facetten van jouw kantoor die de hoogste prioriteit hebben in drie categorieën indelen. En dat hebben wij dan ook voor je gedaan. Komen ze!

Stijl

De betrouwbaarheid die je in je producten en diensten uitstraalt, moet terug te vinden zijn in je merk. Dat wordt aan het gevoel van vertrouwen gekoppeld en andersom. Dus zou door heel je pand het kleurenschema van je huisstijl terug te vinden moeten zijn!

Consistentie is hier een sleutelwoord. Bekijk welke kleuren en materialen het beste bij jouw bedrijf passen en zorg dat die door het hele gebouw vertegenwoordigd zijn. En ja, ook de stijl van je meubels moet hierbij onder de loep genomen worden. Alles voor dat totaalplaatje!

Meubilair

Werknemers die lang moeten zitten, gun je natuurlijk het hoogst haalbare comfort. Daarom wil je hen natuurlijk van de beste bureaustoelen en bijpassende tafels voorzien. Kortom, zorg ervoor dat dit meubilair volledig verstelbaar is, zodat je personeel te allen tijde de ideale zithouding kan aannemen. Dat betekent dat zij ongestoord hun werk kunnen doen, zodat je een maximale output hebt. En daar profiteert uiteindelijk iedereen van; blij personeel betekent immers blije klanten. En blije klanten staan gelijk aan een blije baas!

Algemene voorzieningen

Tijdens de lunchpauze kunnen je werknemers natuurlijk lekker eten bij een cafetaria op de hoek. Maar liever zou je natuurlijk kiezen voor een speciaal ingerichte kantine met koelkasten en sfeervol meubilair! Daarnaast moet alle apparatuur – telefoons, internet, computers, printers, verlichting, noem maar op – waar je werknemers dagelijks mee te maken hebben aanwezig zijn. En vergeet opbergruimte niet! In een handige roldeurkast kun je gelukkig heel wat mappen, documenten en niet gebruikte kantoorartikelen kwijt. Luister bovendien altijd naar je personeel zodra ze je melden dat er iets fundamenteels ontbreekt. Je wilt immers geen ontevredenheid of inefficiëntie op de werkvloer!